neděle 13. října 2013

FAKTA










01. Kde najradšej líbáte dívku??: Liam - líce-tváře, Louis - celo, Harry - krk, Zayn - Ústa, Niall -nos :)
02. 14.3 - 1D day
03. 1.Liam sa boji lžiček
04. 2.Liam plakal při filmu Toy Story3 a Marley a Já
05. 3.Niall plakal při filmu hledá se nemo
06. 4.Když byl Zayn maly musela ho mama brat k doktorovi protože byl moc hyperaktivní
07. 5.Niall miluje oreo.
08. 1. Niall nesnáší čaj,
09. 2.Louis má rád mrkve,
10. 3, Liam má fobii z lžiček,
11. 4.Harry má rád kočky,
12. 5. Zayn rád říká "Vas hapenin'" :D
13. V X-Faktoru chtěli dát Nialla na dietu,
14. 2. "Otec" skupiny je Liam.,
15. 3.,-Harry řekl ,že Niall dává nejlepší objetí.,
16. 4- Harry by měl rád dívku o 4 roky mladší.
17. ,5- Když Harry zpíval v písničce WMYB solo nemohl ho zazpívat ,protože na tu dívku prskal. :D
18. Niall zpívá hlasitě ve sprše .
19. Louis pláče u romantických komediích .
20. Liam miluje vaření.
21. Zaynův oblíbený koníček je kreslení .
22. Harry umí některé dámské parfény pojmenovat po přivonění.
23. Liam: "Přes Vánoce mi nejvíc chybělo to, jak Harry furt pobíhá nahý a Niallovo prdění!"
24. Louis: "Věděli jste, že Liam si trénoval líbání na jeho ruce?" Liam: "A co? Každý to dělal!"
25. Interview: "Co bys dělal, kdyby do 10 sekund měl nastat konec světa?" Niall: "Uprdnul bych si!"
26. Harry: "Nemám rád, když potkáme fanynky které pouze piští a ječí, zatímco my se s nimi snažíme normálně mluvit."
27. Zayn: "Všichni jsme se viděli nahý už v první den co nás dali dohromady, ještě před odchodem do domů porotců. Jako první se svlékl Harry a vůbec nás to nepřekvapilo!"
28. Niall: "Když jsme byli v LA, na ulici jsme si povídali s nějakými fanoušky a Louis mi přitom stáhl gate. Stál jsem před nimi pouze ve slipech! Hanba na několik let ..."
29. Interview: "Jak bys popsal své nahé tělo?" Zayn: "Myslím, že Louis by řekl: Sexy opálené a kořenité!"
30. Liam: "Když jsme byli v New Yorku, byli jsme se lodičce a Niall převrátil loďku. Začal jsem úplně panikařit a ječet, protože jsem si myslel že nás sní krokodýl nebo něco takového."
31. Louis: "Pokud bych na jeden den mohl být dívka, byl bych Cheryl Cole. A první věc, kterou bych udělal by byla ta, že bych utíkal k zrcadlu, dal ze sebe dolů vše oblečení a podíval by se, jak vypadám nahý. "
32. Liam: "Moje nejoblíbenější písnička je 'Všechno nejlepší', protože vždy znamená co? Dárky!"
33. Liam: "Když jsme byli v LA, Harry se procházel po studiu a přitom vrazil do skleněných dveří. Niall si nemohl pomoci a furt se mu smál. Nakonec se mu šel omluvit, a cestou narazil do těch dveří i on."
34. Liam: "Bez Danielle nevím vydržet ani den. Když jsme byli v LA, tak strašně mi chyběla, že jsem jí přes internet objednal letenku a o půlnoci jí zavolal, aby za mnou přišla."
35. Liam: "Miluji vlasy Danielle. Připomínají mi obrovské špagety!"
36. Louis: "Všichni máme na Twitteru obyčejné pozadí, jen tuto narcis Zayn si tam dal rovnou svou vlastní fotku."
37. Harry: "Asi bych byl furt panic, kdybych nebylv One Direction."
38. Harry: "Zayn je náš bad boy!"
Zayn: "A to už proč?"
Liam: "Jsi jediný z nás, který má bradu!"
Zayn: "Oh! Zapomněl jsem se oholit!"

39. Zayn: "Když jsem byl malý, měl jsem dvě kočky, které se jmenovali Lolo a Lily."
Harry: "Velmi originální!"
Niall: "Harry, tvůj křeček se jmenoval Křeček ..."
40. Interwiev: "Takže, pět kluků v jednom domě, kdo myje nádobí?"
Niall: "Myčka."
41. Interview: "Kdybyste měli slona, kam byste ho schovali?"
Harry: "Do pokoje."
Zayn: "Do tunelu."
Louis: "Proč vlastně schováváme slona?"
42. Interview: "Měli jste už ve svém domě nějakou velkou párty?"
Harry: "Ano, pekli jsme koláče."
Louis: "A hráli jsme scrabble."
43. Zayn: "Existují tři druhy fanoušků - fanoušci, kteří ječí, fanoušci, kteří se s vámi chtějí povídat a fanoušci, kteří nemluví vůbec."
44. Interview: "Kdo z vás je nejlepší tanečník?"
Niall: "Myslím, že každý zná odpověď ..."
Všichni: "ZAYN!"
Zayn: "Ale no tak, proč se furt ptáte tyto otázky?"
45. Interview: "S kým ze slavných hvězd byste si vyšli na rande?"
Harry: "Myslím ... myslím ... myslím ..."
Louis: "On mysli!"
46. Liam: "7 banánů by pro vás mohlo být smrtelných, protože by obsahovaly až příliš draslíku."
Zayn: "A ty máš zase jednu z tvých chytrých odpovědí ..."
47. Harry: "Louis je jíst horší než moje máma, furt má líbá a chytá mi moje kadeře!"
Louis: "Vsadím se, že každá tvá fanynka by chtěla být na mém místě."
48. Niall: "Mám rád holky s hnědýma očima."
Liam: "Já mám rád dívky s modrýma očima."
Harry: "A já mám rád holky, které mají dvě oči."
49. Harry: "Co bys dělal, kdybych tě pronásledoval s obrovskou lžící?"
Liam: "Vyžehlil ti vlasy."
50. Harry:"Louis mě furt rozesmívá. Vždy mě náhodně chytí za zadek."
51. Niall: "Jednou se mi zdálo, že všechno jídlo na Zemi zmizelo! Probudil jsem se s pláčem!"
52. Harry: "Video k One Thing vlastně představuje One Direction, jak ze sebe dělají idioty po celém Londýně."
53. Zayn: "Procházeli jsme se po parku, a já jsem řekl - 'Podívejte, mrtvý pták!' A Harry se podíval na oblohu a řekl - 'Kde? "
54. Zayn: "Jednou jsem snědl Niall jeho poslední chipsy, a on se mi za trest pokusil sníst ruce!"
55. Liam: "Harry si kulmuje vlasy."
Niall: "Ne, jsou rovné."
Louis: "Ne, to je paruka."
Harry: "Jsem plešatý!"
56. Niall: "Věk je jen číslo. No a co, pokud by bylo moje dívka ode mne o několik let mladší?"
Louis: "Ano, ale bylo by divné, kdyby měla čtyři roky."
57. Interview: "Chtěli byste spolupracovat s Bobem?"
Niall: "Myslíte Boba Stavitele?!"
58. Interview: "Máte nějaké předsevzetí?"
Louis: "Ano. Jíst zdravě je hlavní prioritou pro nás všechny!"
Niall: "Ne, já nesouhlasím!"
59. Interview: "Harry nemůže mluvit, tak nám na něj řekněte nějaké drby!"
Zayn: "Harry smrdí."
Louis: "Je to preoperovaná žena."
60. Interview: "Jak dlouho trvá Harrymu, dokud si udělá účes?"
Niall: "Asi 2,6 sekundy."
61. Interview: "Kdo je z vás nejhlasitější?"
Liam: "nejhlasitější? Například tento tady, jmenuje se Louis Tomlinson."
62. Liam: "Když jsou kluci opilý, snažím se je bezpečně dopravit domů a postarat se o nich, protože já nepiju."
63. Zayn: "Jsem ten najžiarlivejší kluk na světě. Když jsem se svým děvčetem, vždy ji před všemi políbím, aby ostatní kluci věděli, že je jen moje."
64. Zayn: "Největší strach mám z vody, protože neumím plavat."
Louis: "A když ji piješ, nebojíš se?"
65. Harry: "Po tom, jak jsme měli havárii jsme byli všichni ve velkém šoku. V autě nastalo úplně ticho, které však prolomil Niall tím, že se začal šíleně smát."
66. Zayn: "Svůj první polibek jsem dostal když jsem měl 17."
Niall: "A kolik let máš teď?"
Zayn: "Sedmnáct."
Niall: "Kámo, tvůj život stál fakt za hovno!"
67. Niall: "Harry je z nás všech nejmladší, ale všichni si myslí že já jsem nejmladší."
Louis: "To je proto, že ty jsi strašně roztomilý a Harry je víc perverzní."
68. Liam: "Jednou jsme šli na farmu a nabídli nám, jestli si nechceme zajezdit na koni. Byly tam však pouze 4 koně, tak Harry jezdil na krávě."
69. Louis: "Před deseti lety by o nás lidé ani neměli tušení. Kde bychom teď byli bez Twitteru?"
Harry: "Ano, za celou naši kariéru vděčíme hlavně elektrice."
70. Liam: "Jednou se nějaké děvče pokusilo strčit Harrymu do kapsy její mobil."
Louis: "To jsem už zkoušel sto krát a nezabralo to. Nezavolal."
71. Harry: "Mám čtyři bradavky. Myslím, že jsem měl dvojče, ale ono se rozhodlo odejít a jeho bradavky mi nechalo jako malý bonus."
72. Harry: "Ahh, mám sůl v oku!"
Louis: "Divné."
73. Interview: "Jedna věc, bez které byste nemohli žít?"
Zayn: "Kuře."
Harry: "Můj mobil."
Niall: "Spánek."
Liam: "Můj lak na vlasy."
Louis: "Moje máma."
74. Zayn: "Milujeme Danielle."
Harry: "Ano, je úžasná."
Inerview: "Poslouchá vás v rádiu?"
Liam: "Ne."
Harry: "Už ji více nemáme rádi ..."
75. Zayn (do telefonu): "Haló?"
"Zayn, jsem tvůj největší fanoušek!"
Zayn: "Ahoj, Louis."
76. Niall: "Toto jsou mé oblíbené bílé tenisky, nosím je skoro všude!"
Louis: "To je hezké, Irský chlapeček."
77. Interview: "Co dělá holka pěknou?"
Harry: "Těhotenství."
78. Zayn: "Když jsem poprvé potkal Niala, první věc co mi napadla byla 'Jak to, že je stále hlad?
79. Harry: "Are you stupid or something?"
Louis: "Something!"
80. Zayn: "Mám rád holky, které se pouze baví a je jim úplně jedno, že při tom vůbec nejsou cool."

81. Niall: "Můj akcent vždycky zabírá na holky. Líbí se jim, a já nemám ani ponětí proč."
82. Zayn: "Když mě Justin Bieber následoval na Twitteru, Niall zpíval 'That Should Be Me' (Měl jsem to být já) a když Justin následoval Niala, křičel 'Never Say Never (Nikdy neříkej nikdy)!"
83. Louis: "Chtěl bych být Susan Boyle, protože ... vždyť víte ... umí dobře tančit."
84. Louis: "Když mám nervy, sním velký balíček Quavers." (Čipsy)
85. Louis: "Jsem oblečený jako roztleskávačka, myslím ... Ach ne promiňte, to bylo včera v noci ..."
86. Liam: "Vidličky jsou naše budoucnost!"
87. Liam: "Jednou jsem měl sestřih vlasů, který jsem vážně litoval."
Louis: "Myslíš ten, co máš teď?"
Liam: "Ne."
Louis: "No, tak, měl by si."
88. Zayn: "Mám rád, když potkám fanoušků a ti začnou křičet, když mě poznají. Hřeje mě příjemně u srdce."
89. Zayn: "Nejím vepřové maso. Jím kuřata. Speciální kuřata, protože já jsem speciální."
90. Liam: "Mám fóbii z lžiček, žádnou jsem nepoužil už aspoň deset let."
91. Niall: "Když jsem s Liamem, cítím se jako malé dítě."
Liam: "Niall, dojedz už ..."
Niall: "Vidíte
92. Zayn: "Pokud vám dá Niall svůj poslední chipsy, musíte být opravdu výjimečný."
93. Interwiew:Kdo z vás nejvíc pláče ??
Harry: Niall.Pláče pokaždé když je hladový
Louis: Což je skoro pořád.
94. Louis a Harry mají přátelské náramky His a Her . Harry má růřovou a Louis modrou.
95. Harry je Louisův fanoušek, Zayn je Niallůvfanoušek, Niall je Liamův fanoušek a Liam je Zaynůvfanoušek.
96. Rozhovor:
Louis : Harry rozkošné dítě.Měl blond vlasy a červené líčka.
Harry : Ale teď jsem sexy.
97. Rozhovor:
Niall: Včera jsme viděli Harryho plakat ,ale nevíme proč plakal.
Louis: Já vím..
Harry: Jestly to povíš zabiju tě !!!
Louis:Protože nedal své mámě pusu.
98. Louis a Harry ( Larry Stylinson): Nekteří lidi si doopravdy myslí ,že spolu chodíme .A je to vtipné.
99. Interview: Co by si dělal ,aby sizapůsobil na dívku ??
Louis : Řekl bych jí tolik vtipů až by se počůrala.
100. Přezdívky
Louis-Boobear
Harry-Hazza
Niall-Nailler
Zayn-Bad Bradford boy
Liam- Daddy Direction
Čisla v X-FaktoruLouis: 155204.Zayn: 165616.Liam: 61898.Niall: 232677.Harry: 165998
101. Chlapci vždy platí za holku na rande.
102. Louis : Svůj foťák používám jen na jednu věc , když fotím nás (1D) když spíme.
Liam: Hlavně Harryho.
103. Louis se snaží přesvědšit Harryho,aby měl rande s fanynkou.
104. Louis: Viděl jsem tě v televizi.
Harry: Co ??? na jaké stanici ??
Louis: Animal planet. :D :D :D
105. Harry a Louis si slíbili ,že si budou navzájem na svojin svadbách svědkami.
106. Fanynka se ptala Harryho na číslo na mobil a vtom se Louis postavil před Harryho a vykřikl:"On je můj!'' :D

Žádné komentáře:

Okomentovat