pondělí 28. října 2013

Harry Styles z 1D byl okouzlen australskou televizní moderátorkou, která je o celých 17 let starší než on!

Harry se se Samanthou Armytage setkal minulý týden v australské ranní televizní show Sunrise, kde s kluky z One Direction proběhl rozhovor. Harry to prý na Samanthu zkoušel - ta ale nepodlehla jeho pokusům ji sbalit, protože je podle svých slov „o tolik starší než on, že by mohla být jeho matkou“.
Samantha řekla novinám The Sun: „Vešel a políbil mě na tvář. Byl velmi otevřený a mluvil o ženách. Řekl, že mu na věku nezáleží. Taky hodně flirtoval - a bylo to oboustranné. Dokonce mě pozval na golf. On je ale tak mladý a já o tolik starší... Mohla bych být jeho matkou. Byl tak roztomilý a působil chytře. Moc mi lichotí, že si kluk jako on se mnou zaflirtoval.“
Zatímco šestatřicetiletá televizní moderátorka odolala kouzlu devatenáctiletého idola, byla prý ohormena tím, jak je vyspělý.
Samantha dodala: „Nemohla jsem uvěřit tomu, jak jsou kluci z 1D na svůj věk vyspělí a mají to v hlavě srovnané mnohem líp než ostatní v jejich věku.“
Harry je znám tím, že má slabost pro starší ženy. V roce 2011 pobláznil moderátorku show 'The Xtra Factor' Caroline Flack, která je o 14 let starší!





Žádné komentáře:

Okomentovat