středa 16. října 2013

Vtipné hlášky

Otázka: Máte někdo nějakou hračku nebo věc s fotkou někho z One Direction?
Liam: Vlastněě já mám v pokoji lízátko s fotkou Zayna.
Zayn: Tak to tys mi ukradl moje lízátko!
Liam: Tys ho tam nechal!

Liam: Jednou jsem měl účes, kterého jsem litoval.
Louis: Myslíš ten, co máš teď?
Liam: Ne.
Louis: No tak to bys měl.

Otázka: Vzali byste někdy do 1D holku?
Harry: Je tu přeci Liam!

Otázka: Co tě vždycky rozesměje?
Liam: I když jsem naštvaný, jediný, kdo mě rozesměje je Louis. On je prostě šílený!

Otázka: Kdybys byl na 24 hodin Selena Gomez, co bys dělal.
Liam: To nechceš vědět!

Fanynka: Liame, jsi úžasný! Jsem tvoje největší fanynka!
Liam: A jak velká jsi?

Otázka: Kdy jsi měl naposledy chuť uškrtit někoho z kluků?
Liam: Abych byl upřímný, docela často. Někdy mě Harry bouchne do obličeje, ale já nemám to srdce mu to oplatit.

Niall: Directioners nám říkají idioti!
Liam: Asi bychom to měli brát jako kompliment.

Otázka: Jaká nejdrzejší věc prošla Niallovi?
Harry: Všechny mu procházejí!

Harry: Já si přeju...další 2 přání!
Louis: Jsi divný...

Niall: Jé podívej, oni mi dali dva závěsy!
Louis: Ne, Nialle, to je košile.

Louis: Zayn si myslel, že je tarzan.
Zayn: Ne, já si myslel, že jsem Indiana Jones!

Otázka: Kdo z vás má děvče?
Zayn: já mám čtyři chlapce. To se taky počítá?

Niall: Já jsem taková kráva!
Louis: Mě přijdeš jako býk.
Zayn: On je potatoe. (brambora)
Liam: Ne! To je můj potkan!
Harry: Budu zvracet...

Otázka: Jak můžete být nezadaní, když jste tak krásní?
Harry: Ehm...Tak děkuju.
Niall: Máme plné ruce práce.
Zayn: Máme rádi Chicken Nugetts!

Harry: Zayn je náš "bad boy"!
Zayn: A to jako proč?
Liam: Jsi z nás jediný, kdo už má vousy.
Zayn: Oh, zapomněl jsem se oholit!

Zayn: Když jsem byl malý, měl jsem kočky, které se jmenovaly Lolo a Lily.
Harry: Velmi originální...
Niall: Harry, tys měl křečka, který se jmenoval Křeček...

Otázka: Takže, pět kluků v domě. Kdo myje nádobí?
Niall: Myčka!

Otázka: Kdybyste měli slona, kam byste ho schovali?
Harry: Do pokoje.
Zayn: Do tunelu.
Louis: Proč vlastně schováváme slona?

Otázka: Měli jste už ve svém novém domě domě velkou párty?
Harry: Ano, pekli jsme koláče.
Louis: A hráli jsme scrabble!

Otázka: S jakou známou osobností byste si vyšli na rande?
Harry: Myslím...myslím...
Louis: On myslí!!

Liam: Kdybyste snědli 7 banánů, mohlo by to pro vás být smrtelné.
Zayn: A ty máš zase jednu ze svých chytrých odpovědí...

Harry: Louis je jako moje máma. Pořád chyá mé kudrliny a hraje si s nimi!
Louis: Vsadím se, že všechny tvoje fanynky by chtěly být na mém místě!

Niall: Já mám rád holky s hnědýma očima.
Liam: Já mám rád holky s modrýma očima.
Harry: Já má rád holky s dvěma očima!

Harry: Co bys dělal, kdybych tě pronásledoval s obrovskou lžící?
Liam: Vyžehlil bych ti vlasy!

Liam: Harry si natáčí vlasy kulmou!
Niall: Ne, jsou rovné.
Louis: Ne, je to paruka.
Harry: Jsem plešatý!

Niall: Věk je jen číslo. Nevadilo by mi, kdyby byla moje dívka o několik let mladší.
Louis: Ale kdyby jí byly čtyři, tak by to belo trochu divné, ne?

Otázka: Chtěli byste spolupracovat s Bobem?
Niall: Myslíte Bořka Stavitele? (Bob builder)

Otázka: Když Harry nemůže mluvit, řekněte o něm nějaké drby.
Zayn: Harry smrdí.
Louis: je to přeoperovaná žena.

Otázka: Kdo je z vás nejhlasitější?
Liam: Nejhlasitější? No, třeba tady tenhle. Jmenuje se Louis Tomlinson.

Zayn: Největší strach mám z vody, protože neumím plavat.
Louis: Kámo, a nebojíš se, když piješ?

Zayn: Svůj první poliběk jsem dostal, když mi bylo 17.
Niall: A kolik ti je teď?
Zayn: 17.
Niall: Kámo, tvůj život stál fakt za hovno!

Niall: Harry je z nás nejmladší, ale většina lidí si myslí, že to jsem já.
Louis: No protože ty jsi strašně roztomilý a Harry je víz perverzní.

Liam: Jednou jsme šli na farmu, abychom si zajezdili na koni, ale měli tam jenom 4 koně, a tak Harry jezdil na krávě.

Harry: Caroline (Flack) je strašně sexy!
Niall: Odkdy jsou vrázky sexy?

Liam: Jednou se dívka snažila stčit Harrymu do kapsy svůj mobil.
Louis: To jsem skoušel už stokrát a nezabralo to. Nezavolal.

Zayn: Milujeme Danielle!
Harry: Ano, je úžasná.
Interwiever: Poslouchá vás teď v rádiu?
Liam: Ne.
Harry: Už ji nemáme rádi.

Zayn: (do telefonu) Halo? Kdo je tam?
Louis: Jsem tvůj největší ffanoušek!!
Zayn: Ahoj Louisi!

Otázka: Co dělá holku pěknou?
Harry: Těhotenství.

Harry Are you stupid or something? (Seš blbej nebo co?)
Louis: Something. (co)

Niall: Když jsem s Liamem, cítím se jako malé dítě.
Liam: Nialle, dojez to už!
Niall: Vidíte?

Otázka: Co bys dělal, kdyby měl za 10 vteřin skončit svět?
Niall: Prdnul bych si.

Louis: Věděli jste, že si Liam trénoval líbání na své ruce?
Liam: No a co? Každý to dělal!

Otázka: Jak voní vaše vlasy?
Harry: Po jablkách.
Zayn: Po šamponu proti lupům.
Niall: Po Loreál, protože vy za to stojíe.

Louis: Zayn se jednou jen tak poflakoval a pořád opakoval: "I´m bradfrd bad boi"
Zayn: To jsem nikdy neřekl!

Liam: Neudělali jsme zeměpis.
Niall: Já jo.
Liam: Buď ticho, Nialle. Stejně jsi tu knížku nejspíš snědl.

Zayn: Liam je náš táta, dává na nás pozor.
Niall: Já na sebe umím dávat pozor sám!
Liam: Nialle, ztatil ses v nákupním centru!

Otázka: Co vám nejvíc chybí na tom, nebýt slavný?
Zayn: Když jsme ráno vsával, nemusel jsem řešit, jak vypadám.

Niall (na ochranku): Nemusíte mě chránit před fanoušky. Oni mi neublíží.
Zayn: Niall je podle mě velmi bezstarostný a naivní člověk. Budu se o ně starat dokud budu moct.

Otázka: Co bylo to nejhorší, co jsi o sobě kdy četl?
Harry: Že jsem mrtvý...na twitteru.

Harry: Na mé 3. narozeniny jsem dostal kolo.
Louis: To je tak sladké!
Harry: Bylo těžké na tom jezdit, ale jsem přeci Harry Styles!


Jednu věc, kterou chcete udělat než vám bude 60?
Louis: Chci mít hit na jiné planetě.
Niall: Chci řídit kosmickou loď.
Liam: Cesta kolem světa.
Harry: Chci se oženit s mimozemšťankou.
Zayn: Chci mít psa...

Harry: Vždycky mě zajímalo, jak může mít holka krámy.
Liam: Ty debile, normálně, ne?
Niall: Mě krev dost děsí...
Zayn: Vždycky mě zajímalo, jak to voní.

Harry: Rád bych jednou řídil letadlo!
Liam: No tak v tom letadle nebudu!

Otázka: Harry, máš vlasy kudrnaté od přírody?
Harry: Ne.
Otázka: Tak si je natáčíš?
Harry: To ne já, to moje Shauma!

Harry: Stlač enter!
Niall: Proč?
Harry: Líbí se mi ten zvuk.

Louis: Na to že jsi debil, pěkně voníš.
Harry: Rád bych řekl to samý, ale nechci lhát.

Liam: Rád bych řekl něco smysluplného, ale...
Niall: Řekni Nandos!
Liam: No vidíte!

Otázka: Čeho si všimnete na holce jako první?
Liam: Oči.
Niall: Tvář.
Zayn: Zadek.
Louis: Prsa.
Harry: Nejdřív zkontroluju, jestli je to holka.

Žádné komentáře:

Okomentovat